Thursday, February 5, 2009

"Perjanjian Alam Ghaib"

Salam semua...
Ada berita gembira nak share nih..
mungkin ada yang dah tahu pasal nih...

InsyaAllah tahun 2010 Novel "Perjanjian Alam Ghaib" hasil karya hubbyku sendiri bakal berada dipasaran...

keluaran dari Pekan Ilmu Publication Sdn Bhd (PIPSB)...
dan buat masa ni jugak hubby tengah mencari nama penanya sendiri...hiks..
Korang sumer doakan lah ye semoga impian hubby saya tercapai!!

Kalau nak baca sikit2 pasal cerita ni, silalah lawat blog hubby saya :-

http://kepalalabuchi.blogspot.com/

Ketandusan Entry

Wah..tajuk tak bleh blah!!..
hahha...mmg pon saya ketandusan entry..
x tau nk citer psl per...
x der benda menarik pon kebelakangan ni..
cuma tengah nk mensetelkan beberapa perkara saja...

- NAK BAYOR BILL TEPON UMAH & POTONG LINE TERUS!!!
- NAK PERGI BANK BAYO DUIT KERETA NGAN NAK CARIK HADIAH ORG KAWEN!!

tapi tak tau bile leh buat sume tuh...
Encik Suami bizi semanjang...
bizi kerja....bizi buat cerpen....

takpe...
kukan setia menantimu
ceh!!...apakah??

Wednesday, February 4, 2009

Kebizian ler

Harap maklum...
Tuan umah kebizian skang ni...
mana tak bizi..
masuk opis je ngadap blog...
ade keje tangguh2...
alih2 skang menimbun dah..
padan muke saya...

Hutang2 tag dan award pon x sempat jawab lagi...
sabar erkk....
Daaaaaaaa....

Tuesday, February 3, 2009

Adik Iparku Nak Bertunang

Semalam petang MIL saya call..
dia cakap malam kang (malam tadi ler kan) datang umah bawak album kawen..
sape lak nk tgk album kawenku yang dah 3 tahun tu kan...
Rupe2nye adik ipar yang nak tgk..
dia nk tgk contoh hantaran tuh..
dia berkenan katanye..
memula derang g tahu saya majlis bertunangnye bulan 5...
alih2 malam tadi MIL g tahu x jadi bulan 5...
buat bulan 3..skali ngan merisik..
adeh..dah ler bulan 3 nak ke PD...
seb baik tarikh x sama...
adik ipar nk tunang 29/3 ni...
saya terus pesan kat MIL x yah suruh si Angah (adik ipar) beli kek hantaran..
sebab saya yang nak belikan...
sebab da x tahu nk bagi apa...
huhuhu..
ok ler erk Angah, Kak fieza bagi kek je..huuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...