Tuesday, April 13, 2010

Hobi Baru En Suami

Salam semuaaa.....hehehe...lama benau aku tak nulis belog nih...
cian belog aku ni tak berupdate...habis ada sawang2..kehkehkeh..


uitttt..sebelum tu korang ada tengok header baru aku tak???..hehe...cun tak???
suami kesayangan yang edit tu...hobi baru beliau adalah mengedit gambar...saya sebagai isteri hanya menyokong apa yang dia minat...aku pon minat gak edit2 ni..tapi tak sekreatif en cer laa..hehe

manalah tau hobi tu suatu hari nanti bleh bertukar menjadi bisness lak kan..InsyaAllah...

lama tak update tapi duit kat nuffnang tetap berjalan walaupon tak banyak mana...terima kasih laa kat korang2 yang klik iklan tu erk...huhuhu...(lari topik plakkk..)
ni yang buat aku teruja nak mengupdate belog ni...wakaka...mata duitan tul aku ni laaa...

aku nak letak gambar2 yang dah diedit oleh en cer ye...korang tengok laaa...hehe

Qaisz buat magik...hehehe


Kat I-city..


Tombol pintu....sesuatu ha??


hehehe.....

Kawan hubby.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...