Monday, July 16, 2012

Tempahan kek karamel

Salam semua...sihat ker? hehehe

Lama sungguh tak hapdet blog terchenta nih. Sejak beberapa minggu ni saya kebizian la. Betul2 jadual harian seperti mak2 dah skang nih. Sebelum ni banyak sangat masa free ko kan fieza oitt. Skang ni baru ko tau kannnn...

Bebaru ni ada amik tempahan Kek Karamel. Mula2 sepupu mintak tolong saya buatkan sempena makan2 di rumah anak buahnya. Lepas tu kawan2 pulak nak tempah. Tanpa segan silu saya pon menerima la tempahan2 mereka.

Ni lah hasil2nya. Ada jugak yang terlupa nak snap. Sabtu hari tu ada buat sampai 3 bijik. Tapi tak snap pulak.

Susunan order dari bawah ye. Yang atas sekali tu yang baru jugak lah...hehehe

Ada perisa coklat, oren, strawberry...







LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...