Thursday, December 3, 2009

Akhirnya nenek kembali ke Rahmatullah..Al-Fatihah

Setelah lama terlantar sakit kat rumah makcik aku, akhirnye nenek aku pergi mengadap Ilahi....

Nenek yang berusia 88 tahun pada 17/11/2009 dan telah meninggal pada 27/11/2009 pada pukul 8.20 malam kerana sakit tua....

Tapi masa nenek tengah nazak tu aku x dapat tengok...AKu cuma datang pada esok harinya saja..

Alhamdulillah..semuanye berjalan lancar...

Semoga roh nenek dicucuri rahmat dan di tempatkan orang2 yang beriman..Amin...

Al-Fatihah.....

Puding Cocktail lagi..

Salam semua......

lama sungguh x update blog kannn...

sampai dah bersawang...sat lagi aku nak vacuum sawang2 ni...wekeke

Nak citer ni..hari tu aku ada cakap nk buat Puding Cocktail ngan kek kan..tapi yang jadi cuma puding saje...sebab ada beberapa kejadian yg berlaku..chewahhh...

So, malam sebelum Raya Haji aku pon dok siapkan puding2 ni...seb baik jadi beb..wekeke



On the way nak balik umah masa hari Khamis..1/2 day katekannnn...wekeke

Ni lah dia Puding yang aku buat tuuu..habis sudahhhh...





Yummy.....


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...