Sunday, August 7, 2016

Selamat hari lahir abah dan abang Qaisz

Entry terpendam namanye nih.. draft dari bulan 8.. kahkahkah


1hb 8 bersamaan hari isnin lepas adalah hari lahir abah saya yang ke 77 tahun.

Disebabkan hari lahir qais pon bulan 8 jugak iaitu pada 11 hb makanye kita sambut sekali harung je lah ye disamping dapat menjimatkan kos.. hehehe..






Beli KFC dengan kek buttercream jer..murah pon murah.. besar pon besar jugak.. hehe

Balik kerja mak bagi tau saya yang abah cakap takde sape pon yang ingat besday nya.. ingat je abah mana leh tak ingat.. saje je balik keje tu tak terus beli ape2.. malam nye baru kuar mencarik kek n kfc ni.. saje nak seperais kan abah.. 

masa balik beli kek tu abah tengah solat..habis solat je cucu2 nye dah kantoi kan..terus cakap ada kek untuk atok.. hahaha.. terus terpancar kegembiraan kat muka atok..



Eksaited budak2 ni kan.. 


Blur plak gambar ni..si anas x sabo tu nak makan kek..dah ready mangkuk dah tu..hahaha


Kita kasi potongggg itu kek..


Dalam hati anas agaknye dia cakap bila lah boleh makan kek ni dah lapooo..hahaha


Wednesday, August 3, 2016

Melayan anak2 makan pizza

Malam tadi punya cerita ni.. lepas beli barang dapur dan keperluan anak2 tiba2 abang qais cakap nak makan pizza..jom la kite layankan.. hehe..


Terima kasih kat encik suami sebab jaga anak2 time nak membayo kat cashier..sebab beratur panjang yer.. troli masing2 penuh.. anak2 plak da x duduk diam.. makanye encik suami bawak derang semua keluar makan eskim.. hehehe..

p/s : bukan malam tadi tapi ahad malam senin.. duk dalam draft bertapa kejap..hahaha












Friday, July 22, 2016

Raya 2016

Hahaha..Selamat Hari Raya semua...
udah basi ke?? tak pedulik laa..raya sebulan..huhu


Tak kemana sangat raya kali ni sebab encik suami tak berapa sihat..nanti saya citer ye..nanti2 tu ntah bila..silap2 raya tahun depan pon x citer lagi..hahaha


Pg raya lepas solat raya tu bermaafan dengan mak abah saya..kali ni abang kakak semua raya umah sendiri dulu atau umah mertua..makanye saya je la yg ade pon..kakak abg yg dekat2 dtg lewat skit..
Tapi x dapat jumpa pon sebab dah ke rumah mertua.. duduk kt sana sampai ke petang..



Bersama family mertua saya,.
#teambirutanpasengaja
tak plan pon ni..tup2 memasing datang terus gelak..sebab tetiba sama wane biru..





Ni dengan biras dan adik ipar..



Ngan biras no 2.. bergambo sblah orang selim mmg terselah kegemukkan saya ni..hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...