Monday, May 24, 2010

Dapat seperaisss dari mertua..apakah itu??



Gembira sungguh aku dipagi isnin ni...dari semalam petang dah gembira dah...hehe


Gini kisahnya...semalam lepas balik dari kenduri kawen, ktorang ingat nak lepak kat umah mertua..sekali mereka tiada dirumah..kerana mereka berada di Jusco Bukit Tinggi..camane aku tau sebab aku sms adik ipar aku..


Lepas tu mak mertua aku call suruh datang sana..tapi en cerp bizi nak siapkan kreje beliau. padahal dalam hati mau sangat ke Jusco...hiks..


Petang tu dalam pukul 4, mertua pon datang umah...mula2 adik ipar aku tunjuk satu beg kertas Carlo Rino..cam ni laa ayat dia


Adik Ipar : Kak fieza, cantik tak handbag ni..ayah belikan tuk Nina lagi...

Aku : Cantik laa...fuyoohh...dah dua laa handbang Carlo Rino kau ye..ish2..jeles akak

Adik Ipar : Cantik kan kak..jangan jelesss.....hehehe...

Aku: tak jeles..sedih jek..hiks..

Mak mertua : cantik tak?? lawa tak??

Aku : mesti lah cantik..lawa sangat..hehe

Mak mertua : Ayah belikan untuk ko tu..amiklah..

Aku : hah??? betul ke ni?? cam tak caya je?? (dalam hati rasa nk lompat pon ado)

hahha....seronok sangat laa weiii...akhirnya dapat gak beg idaman...teringin nk pki bag mahal...hiks...bakal biras pon dapat gak hadiah handbag ni...tak dapat jumpa Shida smlm..huhu..rinduuu....


Bukan aku je dapat hadiah..Qaisz pon dapat gak...Kemeja POLO...


Terima kasih ayah ngan mak...sebab bagi handbag mahal ni...malu nak amik tapi mauuuu...wekeke..semoga mak ayah makin murah rezeki dan panjang umur...

Apa ada dalam tu??hehe

Ooo...ada benda ni rupanya..tapi apa dalam beg tu lak??


Wahh....handbag cun...suka suka suka sangat...cantik kan??


Qaisz punya baju kemeja...harga jangan tanya laa..tercekik jap bila tgk..hehee

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...