Friday, October 9, 2009

Jom jalan2 ngan Qaisz

Nie pon citer da lama gak...time ni tgh bosan2 tak tau nk wat pe...aku ajak hubby bawak Qaisz jalan2..tapi ktorang jalan kaki..qaisz sorang je naik motor...huhuhuhu...
jalan g umah mak en cerpelai....

Seb baik dekat je umah mertua aku ni (dekat2 pon seminggu sekali gak balik kampung..kahkahkah)
Untung wooo dapat jodoh dekat2 nie...klu aku merajuk , aku cakap cam ni je

"abang hantar ayang balik umah mak abang..." hahaha... erkkk..pernah ke aku kabo cam tu..takde kot..kehkeh..


Kawan hubby datang beraya

Ni citer da basi kot..akibat kemalasan melanda, makan byk entry aku tertangguh...
kehkehkeh... sebenarnya banyak melepak kat facebook nunnn....

Ari tuh malam bila ntah kawan hubby seramai 10 orang dok terjah umah kami..
tapi seb baik derang da g tau awal...so, aku buatkan (eh, aku lak..mak aku yg buat..) mee kari & goreng nuget tempura...seb baik semua habis...Alhamdulillah....

Qaisz lak good boy malam tu..tak de nak berkepit ngan ibu dia sangat...dia tau kot ibu dia sibuk layan tetamu..hehe..baik anak ibu kan...cam nilah!!..hehehe

ok...tetiba tak tau nk citer lagi..maka habis disini...daaaa...(cam apa je ending kang??)

amboii..panjang tul muncung si aini nie..apa la yang diboraknye tuh....

meh amik gambo...senyum sikit...1..2..3...senyummmmm!!!

makan..makan...tambah lauk..jgn memalu..

Pasangan yang baru bertunang....congrats!!!
Niza & Wanie

Pasangan suami isteri....
Raja & Ina (tul ke nama bini dia ni..aku asik lupe jek)


Wednesday, October 7, 2009

Facebook

Semenjak dua menjak ni asik layan facebook je..hehehee...

sape ade facebook? add laa saya ye..

fiezzamy_8283@yahoo.com

bleh kite beramas mesraaaa....
hehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...