Tuesday, May 3, 2011

Majlis Perkahwinan Ayin & Elmy



Ahad lepas kami berkonvoi ngan kengkawan opis en cerp ke rumah pengantin.

Pengantin ni pon bloggers jugak tau. ni blog pengantin perempuan..kami panggil dia ayin.

Sampai sana je pengantin tengah sedap menjamu makan mengadap. eh..makan beradap. hehehe

Jom la layan gambo ye. Malas nak ce citer ce citer... hehehe

Ni masa on the way nak ke opis lama en suami...nak tunggu kawan2 opis yg lain...huhu

Mak yong enterprem lagi...pe de hal kan...wekeke...

Abang Qaisz...encem tak? hehehe

Hadiah tuk pengantin...
harap pengantin suka..hehe..sorrylah ayin..tersalah beli pembalut...huhuhu

Pengantin sedang bz bergambar...

Gambar dari en cerp..huhuu

Jurugambar pengantin suruh buat gaya cam nak terkam pengantin lelaki..
saya tak tau nk buat gaya camane...tlg ketawa je la..huhuhu
cik kila nye terkam bahaya tuuu...lariksss

Gambar ngan kawan2 opis en cerp..saya je org luar..hehehe
wakil kan en cerp..sbb dia pon amik gambo masa ni...hihihi

Masa ni Qaisz moody..
sebab tu muka dia begitu..
seperti tiada perasaan sahaja...hihihihi

Kepada pengantin saya ucapkan
"Selamat pengantin baru.. semoga kekal hingga ke akhir hayat".



Menu Lunch Hari Ini. Makan roti dan Air soya sahaja.

Salam semua. Sihat??.. huhu

Cuti 3 hari kemana? Saya duduk rumah takde keje lain selain dari tidur tidur dan tidur. hehe

Kecuali hari ahad. Ada kenduri kahwin kawan opis en cerp. Tu nanti saya citer ye.

Lunch hari ni korang makan apa ek? Saya makan ini sahaja.

Banyak tak...konon takut tak kenyang..beli la muffin skali.. alih2 kenyang mkn roti beger ni ngan air soya...wekekee...sedap...Alhamdulillah

Sedapppp...huhu...

Ok. Tu je nak citer...hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...