Wednesday, March 9, 2011

Qaisz rindu Atok


malam tadi en suami ajak ke rumah mak nye..(mak mertuaku laa)...
lalu si anak pon berkata:-

Qaisz : "Ayah..kite nak pergi rumah atok usop ke?"
Ayah : "Ye..."
Qaisz : "Terima kasih ayah bawak Qaisz pergi rumah atok usop"...(dengan nada paling happy sekali)
...

Rindu bebenor anak aku ngan atok usopnye nih..tp malam tadi atok takde..g keje...huhu...

tapi atok ada tinggalkan mainan tuk Qaisz..seronok laa dia tu..terus leka ngan mainan tuh...

Nasi Goreng VS Nescafe



Sarapan apa korang pagi nih?..


Saya jarang sarapan pagi time keje. Tapi hari ni bawak bekal nasi goreng buatan mak saya..hehehe


Nak tunggu lunch time takut basi pulak. Nak tak nak makan je lah pagi nih.


Udah lah memakai korset PB. Apa lagi. rasa nak pecah je perutku ini. Sendat semacam. Baru makan sikit dah kenyang.


Jawabnye lunch kang, memang tak makan lah.. Bagus gak pakai PB nih. Bleh control makan. kehkehkeh.



Mula2 nak bawak sekali air teh o halia dari rumah. Sebab kat opis ni ada air 3 in 1 jek. Tak suke.


Tapi dah lewat sangat pagi tadi. Tak dan nak tumbuk halia..hehee...Nak tak nak bancuh je laa Nescafe banyak buih halussss jek..haha


Alhamdulillah..kenyang sudah..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...