Tuesday, April 19, 2011

Terima kasih en suami ngan Abang Qaisz...

Ni nak cerite kisah time saya sakit perot malam kermarin.

Begini ceritanye, lepas maghrib saya terus surrender terbaring atas katil dok menahan sakit. Sebelum tu da sakit sikit2 tapi tak kuat sangat la. Tapi malam tu memang pedih2 je perot. Dah tu bahagian belakang saya pon sakit.

Nak panggil en suami mintak tolong urut pon saya tak larat. Sebab en suami kat luar masa tuh. Naseb ada Abang Qaisz. Mintak tlg dia panggilkan ayahnye. Saya ajar dia suruh cakap cam ni

" Ayah, ibu suruh tolong picitkan.."

Tapi dia cakap lain lak. Dia cakap
" Ayah!!!!!! Ibu sakitttt!!!!!"..

Mau tak kelam kabut en cerp masuk bilik kan. hahaa...pestu en suami pon urutkan pelan2 kt blakang saya tu...baru lega skit..

Qaisz bersuara lagi. Dia tanya " ibu. kenapa ibu sakit perot? Baby cucuk perot ibu ke?"...adehhh
tak larat da nak jawab masa tu...nak gelak pon tak larat...wekeke..

En cerp ajak ke klinik , tapi saya tak nak. Sebab rasa cam dah nak ok jek. saya kan degil. hehehe

Pestu en cerp ke kedai beli aiskrim. Balik tu en cerp ada pelawa saya suruh makan aiskrim. Tapi saya tak nak..saya suruh en cerp makan ngan Abang Qaisz..

Masa derang tengah makan anak beranak tu Qaisz tanya en cerp.
"Ibu tak nak makan ke ayah?"..terharu nye lahhhh...rasa dah beso tul anak bujang saya nih..

Dah tu esok paginye saya nak pergi kerja.. Qaisz lak tak bagi. Dia cakap
" Ibu..ibu jangan kerja eaaa...ibu kan sakit perot. Nanti ayah bawak ibu pergi klinik tau"..
Huhuhuhu....

Pendek kan citer, masa kat opis sakit perut pon menyerang lagi...Petang semalam balik kerja terus singgah klinik dan doktor cakap saya......................................................




Bersambung..NExt entry ye..
(cehhh..siap bersambung2 bagai kan...layan je laaa)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...