Friday, May 7, 2010

Ucapan Hari Ibu Dari En Cer...

Terharu bila baca ucapan dari hubby kepada mak kesayangan hubby dan kepada aku jugak..
Rasa nak nanges je bila baca walaupon ayatnya agak pendek2..seyesss weiii terharuuu giler..
Ucapan nie hubby tag kat fesbuk pagi tadi...


Klik gambar tu kalau nak baca...huhuhu






Selamat Hari Ibu untuk mak aku Pn Joriah Bte Kosnin,
mak mertuaku Pn Rumaja Bte Yakob,
kakak2 aku, kakak2 iparku dan
semua ibu2 yang tidak pernah mengeluh dan sentiasa
bersabar demi menjaga anak2nya sendiri...


Terima kasih kerana mengandungkan, melahirkan ,
menjaga dan membesarkan kami dengan
sempurna..
Terima Kasih di atas segala- galanya...
Halalkan makan minum kami..
Ibu, engkaulah ratu hatiku..
Semoga kau sentiasa diberikan kesihatan
yang sempurna, dimurahkan rezeki...
Amin...


Mmmuahhhhhhhh untuk makkk!!...hehe
sayanggg makk...

Wednesday, May 5, 2010

Nak mandi kat mana ni????

Adoiiiiii...satu klang bekalan air takde..nasib baik kat rumah air kolah penuh kalau tak mmg tak mandi pagi laa jawabnye..tapi balik ni sure tak dapat nak mandi..sebab kakak aku baru call tadi dia cakap air kolah kat rumah pon dah habisss...wekeke...


Kakak aku baru je call tadi..dia tanya nak mandi kat mana ni..aku suruh dia pergi rumah kakak aku lagi satu kat Banting..haha..jauhnye nak mandi sampai ke banting...tapi dia cakap nk pergi mandi kat s.alam..wekeke


Pukul 6 petang ni baru hidup kot....harap2 la kann..jangan sampai esok sudahlaaahhh....


Korang..umah korang yang ada air tu boleh tak aku nak nompang mandi..hahaha....

Tuesday, May 4, 2010

Malam yang hot...



Wahhh..tajuk tak hengatt..wekeke. Malam tadi memang panas ke atau apa ye?...
sebab nye anak aku si Qaisz tu asik cakap "panas laa ibuuu".. aku pon bukakkan seluar dia..


tak lama tu dia suruh aku basahkan sapu tangan pulak..letak kat dahi dia..aku rasa kepala ngan badan dia kot2 laa demam ke kan..tapi tak de laa panas sangat..biasa2 jek..


aku bawak dia tidur kat katil dalam bilik...depan2 ngan kipas..baru lah dia lena..dalam pukul berapa ntah aku jenguk dia..mak aii..bukan main basah baju dia..berpeluh2..
aku pon bukakkan baju dia..so dia tidur cuma pakai pampers..itu pon masih berpeluh2..sampai basah2 tilam dia..tapi dia tak de plak demam..normal ke tak kalau cm tu ye?? aku heran jugak..kot2 laa anak2 korang cm si Qaisz ni kan.. Atau pon dia jenis kuat berpeluh??


Mak aku cakap berpeluh tu bagus..maknanya dia sihat..tp kalau tengah tidur malam2 berpeluh smpi basah2 tilam tu ok ke?? risau jugak..hehe..harap2 ok laa..atau pon keturunan ye..
sebab kan en cer pon jenis kuat berpeluh..tidur pon dia berpeluh jugak...hiks..tapi rasa2nya malam tadi memang panas laa kan..aku pon smpi berkemban je tidur..huhuhu

mmmuahhhh!!..sayang dia...

Monday, May 3, 2010

Award Chantikkk


Morning semua...
aku dapat award dari Syana..hehehe
terima kasih laa ye Syana bagi award ni..

Maka dengan ini aku nak pass award ni kepada semua blogger2 yang aku sayang..kehkehkeh
Korang ambik tau..jangan nak malu2 pulak...hiksss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...