Tuesday, May 4, 2010

Malam yang hot...



Wahhh..tajuk tak hengatt..wekeke. Malam tadi memang panas ke atau apa ye?...
sebab nye anak aku si Qaisz tu asik cakap "panas laa ibuuu".. aku pon bukakkan seluar dia..


tak lama tu dia suruh aku basahkan sapu tangan pulak..letak kat dahi dia..aku rasa kepala ngan badan dia kot2 laa demam ke kan..tapi tak de laa panas sangat..biasa2 jek..


aku bawak dia tidur kat katil dalam bilik...depan2 ngan kipas..baru lah dia lena..dalam pukul berapa ntah aku jenguk dia..mak aii..bukan main basah baju dia..berpeluh2..
aku pon bukakkan baju dia..so dia tidur cuma pakai pampers..itu pon masih berpeluh2..sampai basah2 tilam dia..tapi dia tak de plak demam..normal ke tak kalau cm tu ye?? aku heran jugak..kot2 laa anak2 korang cm si Qaisz ni kan.. Atau pon dia jenis kuat berpeluh??


Mak aku cakap berpeluh tu bagus..maknanya dia sihat..tp kalau tengah tidur malam2 berpeluh smpi basah2 tilam tu ok ke?? risau jugak..hehe..harap2 ok laa..atau pon keturunan ye..
sebab kan en cer pon jenis kuat berpeluh..tidur pon dia berpeluh jugak...hiks..tapi rasa2nya malam tadi memang panas laa kan..aku pon smpi berkemban je tidur..huhuhu

mmmuahhhh!!..sayang dia...

2 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

mana citer hot sedara ko yg resign tue ?? heh,.. bab gosiip suka jer aku .. wah dah mula dah gmbr2 kt blog nie berseniiii SLR ;-)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana..
hahaha..citer tu lom lagiii laa..
saje je letak kt ym..tp terlinkkan skali..wekeke

udah ada toys, gambar haruss terbaekk..wakakka

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...