Wednesday, March 9, 2011

Nasi Goreng VS Nescafe



Sarapan apa korang pagi nih?..


Saya jarang sarapan pagi time keje. Tapi hari ni bawak bekal nasi goreng buatan mak saya..hehehe


Nak tunggu lunch time takut basi pulak. Nak tak nak makan je lah pagi nih.


Udah lah memakai korset PB. Apa lagi. rasa nak pecah je perutku ini. Sendat semacam. Baru makan sikit dah kenyang.


Jawabnye lunch kang, memang tak makan lah.. Bagus gak pakai PB nih. Bleh control makan. kehkehkeh.



Mula2 nak bawak sekali air teh o halia dari rumah. Sebab kat opis ni ada air 3 in 1 jek. Tak suke.


Tapi dah lewat sangat pagi tadi. Tak dan nak tumbuk halia..hehee...Nak tak nak bancuh je laa Nescafe banyak buih halussss jek..haha


Alhamdulillah..kenyang sudah..hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...