Friday, October 9, 2009

Jom jalan2 ngan Qaisz

Nie pon citer da lama gak...time ni tgh bosan2 tak tau nk wat pe...aku ajak hubby bawak Qaisz jalan2..tapi ktorang jalan kaki..qaisz sorang je naik motor...huhuhuhu...
jalan g umah mak en cerpelai....

Seb baik dekat je umah mertua aku ni (dekat2 pon seminggu sekali gak balik kampung..kahkahkah)
Untung wooo dapat jodoh dekat2 nie...klu aku merajuk , aku cakap cam ni je

"abang hantar ayang balik umah mak abang..." hahaha... erkkk..pernah ke aku kabo cam tu..takde kot..kehkeh..


14 comments:

SyaNa said...

amboi macho gile!!!
pewitttt

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah qaisz sudah rasmi moto ituuuu ;-)

miji said...

ceh muka berlagak jer anak buah aku ni, mcm bpk dia sebijik

Anonymous said...

ms. miji:
peweeeit...encemnye qaizs..bergaya kalah pak ngah ia...sbb uh ia jelez..hehe

Redbloodsnow said...

woohoooo..macho tue pakai spec. comey giler :D

Kak Nora said...

adui fieza... comey aaa qaisz... muka confident giler, cam ye ye je bawa motor real tgh jalan... hehehe

*ayu* said...

alah handsomenya qaiissssszzz....... cubit nak? :P

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana,
yang...macho erk..
tgk la sapa mak nye..
wakakaka..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana,
dah rasmi dah..
kejap je dia blaja naik motor tuh..hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

miji,
wakakaka.......
tang berlagak cam bapak dia tu akak tak cakap erk..
ko yang cakap..whehee

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ms miji,
pak ngah dia jeles sbb atok tak belikan dia motor cam tu masa kecik2...hahaha...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

zie,
thanks zie..nanti dia bawak motor tu smpi sarawak yea..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak nora,
kak..lama tak gosipan kan.

mmg ye ye je muka dia tu
hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak ayu,
cubit laaa...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...