Sunday, August 7, 2016

Selamat hari lahir abah dan abang Qaisz

Entry terpendam namanye nih.. draft dari bulan 8.. kahkahkah


1hb 8 bersamaan hari isnin lepas adalah hari lahir abah saya yang ke 77 tahun.

Disebabkan hari lahir qais pon bulan 8 jugak iaitu pada 11 hb makanye kita sambut sekali harung je lah ye disamping dapat menjimatkan kos.. hehehe..






Beli KFC dengan kek buttercream jer..murah pon murah.. besar pon besar jugak.. hehe

Balik kerja mak bagi tau saya yang abah cakap takde sape pon yang ingat besday nya.. ingat je abah mana leh tak ingat.. saje je balik keje tu tak terus beli ape2.. malam nye baru kuar mencarik kek n kfc ni.. saje nak seperais kan abah.. 

masa balik beli kek tu abah tengah solat..habis solat je cucu2 nye dah kantoi kan..terus cakap ada kek untuk atok.. hahaha.. terus terpancar kegembiraan kat muka atok..



Eksaited budak2 ni kan.. 


Blur plak gambar ni..si anas x sabo tu nak makan kek..dah ready mangkuk dah tu..hahaha


Kita kasi potongggg itu kek..


Dalam hati anas agaknye dia cakap bila lah boleh makan kek ni dah lapooo..hahaha


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...