Tuesday, March 18, 2008

~Hari ni Qaisz kat umah kakakku.....

mrgreenmrgreenhehehe...hari ni bangun pepagi lg..sbb mak nak kene g klinik..check up darah tinggi n kencing manis....so si qaisz ni pon cam tetau jer..kul 6.30 am da bangun dah...bagi susu kat dia pastu mandi kan dia....dia pon pelik...rolleyes pepagi lg da siap dimandikan..hehehhe...
pestu ibu ngan ayah dia mandi n bersiap gak....dia ingat kami nk bawak dia p berjalan..bukan main suke lg dia pg tadi...padahal nk anto dia kat umah kakak aku..x jauh dr umah pon..bawak dia naik motor...senyap je dia naik motor..selalu naik kereta..hehehehhemrgreen
pestu bile da smpi umah kakak aku, kakak aku pon amik n dukung dia...kitorang nk p keje...anak aku tgk jerk..muke cm nak nangis dah..kesian dia...x per 1/2 hari jerk...

pas sampai opis aku tepon kakak aku tanyakan psl qaisz samaada dia ok ke x..kakak aku ckp memula dia nk nangis sekali bawak masuk dlm umah dia nampak syafiq (anak kakak aku) terus senyap...memain ngan dia...anak aku mgm suke ngan si syafiq ni....sbb tu klu kitorang nk p memane mesti hubby rajin ajak si syafiq ni.....

cayalah adik...jangan notti2 tau...be a good boy erk...wink


1 comment:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

qaisz be a agood boy ok ... kan ada member tu ..leh main sama2 ;-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...