Wednesday, August 20, 2008

~ Baru dapat...

harharhar....tadi g tgk blog ijan.. dia dah update gambau panten anak sedara dia..huhuhu...
pestu call dia chit chat jap ngan dia...then dia g tau ade gmbr hubby masa dapat cabutan bertuah tuh... kitorang g sana mmg nk dapatkan cabutan bertuah...erk...terlepas cakap ler plok...matilaa kene pancung ngan ijan nih..hehehe... x der lah.. masa tuh abg ijam (abg kepada ijan) ni bagi no sorang satu termasuk lah si qaisz... aku pon gelak je lah..g tau abg ijam "abg ijam, biar betul anak kita pon dapat gak ke?"...pestu abg ijam gelak jerk...
then lepak kt dlm umah panten....masa tuh saya kt bilik adik panten...kuar2 jer tgk hubby x der dah..upe2 nye dia p amik hadiah...kitorang agak2 no bertuah tu no Qaisz kot...hehehe..mmg bertuah ler anak den ni...Amin...
ni nak tepek sekeping gambar yg didatangkan khas dai ijan...wekekekek....tenkiu ijan..biggrin

p/s : terima kasih buat pengantin dan keluarga....

hubby ku yg berbaju belang ittew....


2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

Salam ..lama x jenguk blog ...wah tukar layout blog yer ... cayalah ;-)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

diana...hehehe...tapi layout ni cm hampeh jer lah..cm nk tukar lain rasanya...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...