Monday, August 25, 2008

~ Kenduri Tahlil & Jalan jatuh..

Ni tengah mengantuk ni....mlm tadi p umah abang saya yg sulung...ada kenduri tahlil..tuk arwah mak usu saya...AL-Fatihah....
kitorang datang lambat..hehehe..dlm kul 5.00 pm cm tu ler...sbb mak saya buat agar2 buah nak bawak ke rumah abang...

Qaisz lak seb baik dia kureng meragam..cuma kene layan jer lah kerenah dia...ha...lagi satu nk bagi tau korang ni...Qaisz skang dah jalan jatuh...hehehe...dah berjalan kt dinding2 umah..kalau kite lepaskan tgn dia ada lah dlm 5 langkah hehehe.....kalau sebelom ni kene pimpin 2 tangan..tapi skang ni sebelah tgn jerk...tapi asik nk cm tu jer lah...bukan main suke lagi dia...hehehe..
perkembangan lain lak skang dia ni suke memanjat...dah bleh cakap "tak de"."totop ah" maksudnye tutup lah..hehehehe

adeh....seronok melayan dia ni..ok lah..tapi kenduri mlm tadi x der gamabr lah..lupe nk bawak camera.....saya berkonvoi bersama sepupu saya iaitu farah & family...daaaaaaaaaa

2 comments:

ijan@2 aka ummihakimi said...

hahahahha..sat g dia berlari..x cukup tanah ko nak kejo yop..

Kari Kepala Monyet said...

Bila dia dah berlari, kitorang naik motor laa..!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...