Friday, August 8, 2008

~ Orang Chantek..

hehehe...hahahaha...huhuhuhu...
nak tanya pendapat korang ler...ni apa yang saya nampak ler kannn...
x tau lah korang camane...tu yg nak tau tuh...


arrow kenapa erk orang chantek ni slalu dapat perhatian lebih DARI orang yg x chantek a.k.a ayu..hehehe..?? lepas tu terkedek2 terhegeh2 nk suruh org amik perhatian dia..atau nk suruh org tgk dia...sampaikan benda remeh pon nk g tau org..klu g tau kt org pompuan x per...ni g tau kt org laki...mengades tul...(upsss..x sumer erk yg camni..sesetengah jerk..yg aku perhatikan jerk)


arrow kenapa orang chantek kalau ada masalah mesti orang lain akan sibuk nk tau??


arrow kenapa orang chantek klu p interview kompom dapat kerja..dan ade pendapat mengatakan pompuan chantek senang nak cari kerja...camane plak ngan org yg ayu ini..hehehe


arrow apa yang pompuan chantek buat sumer nampak elok??


arrow dan kenapa lelaki suke tgk perempuan chantek?? walhal dah ade isteri yang lebih ayu kt umah tuh..hahahha....


kenapa?? kenapa?? kenapa??....senang jerk..jawapannye sbb dia chantek...hehehe
jgn lak korang kecik hati atau santap lak..saje jerk..sbb nk tau sgt2...kadang2 terpk nk sgt jadi secantek derang tuh..muke ala2 botox, badan langsing..kira sumer perfect ler kannn...
orang kate pakej erk..ntah lah...tapi nk buat hape kita nk jadi cm derang kan...x semestinya luar cantek hat dalam pon cantek gak...dan ada gak org yg ayu ni hati dia lg baik dr org chantek..hahaha...hampeh..
patotnye kene bersyukur sbb Tuhan dah jadikan kita seada-Nya...cukup sifat..sempura...tul tak??
kita kene jadi diri kita lah..x yah nk jadi org lain...tapi klu nk jadi org lain tuk pikat suami camane?? kuikuikui....org buduh je wat cm tu ..nk jadi org lain nk pikat suami..
kalau nk pikat suami jadi lah diri sendiri..klu nk jadi org lain baik suruh suami tu kawen lain...
hahahahambik ko!!!!
bukan nak jadi orang lain sebenarnye..cuma si isteri nak dapatkan perhatian lebih dr suami...jadi para2 suami tolonglah hargai apa yg isteri anda buat tu erk..sekali sekala puji2 lah isteri anda..kan lebih baik dari puji orang lain tuh...
adehhh...ntah pape ntah aku ni...dah lah..kang makin lama makin merapu laks aku...
daaaaaaaaaa....

2 comments:

viruspadu said...

adakah saya poms chantek itu lalalala

larikssssssssss
hihhihihih

takde gurau2 jer

dunia ni mmg tak adil, ewah :p

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hehehe akk mmg cantek...tp x perangai x cam yg saya citer ni..hehehe

nk larikssss ekk..saya kejaaaarrrrrrrrrrrrr!!!! hehehe

yup...mmg sungguh x adil!!...

anyway thanks sbb sudi jenguk blog saya...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...