Monday, September 8, 2008

~ Mood x dok..!!

hari ni aku x ado mood ler...
kenapa erkk...
hmmmmmm........
sbb bendera merah kot...
atau sbb lain...ntah ler....
yg pasti x der mood ok.....
wahai mood2 ku...
sila lah kemari...hahahahhaha
gilosss...uwekkkk..

iyeee....
baru tau kenapa x ado mood....
sbb aku dah pa, wau, kaf, alif, ya...
hahaha...
berjanggut nk tggu gaji akan dtg...
ni baru berapa hari bulan....
kan best klu tetiba jerk dapat "durian runtuh"...
hahaha...
skali mmg betul2 buah durian yg runtuh...
tp x apa kan??...
bleh jual..dapat duit...muekekeke
adehh...sengal ke apa aku ni...
nnt ada org cakap aku cuba melawak plak...hahaha

saje jerk nk menghappy2kan diriku ini...
bistuuu??...dah blog aku...
aku punya suke lah...
harharhar...

busan laks..
adooooo yaiii....
tensen ler!!...
banyak nk pk ni...
pk pasal raya...
pk pasal raya dan raya lagi..uwaaaaaaaaaaa...
nangis ler cm ni......

korang ade idea x camane nk berjimat ceremat??...
nk raya kan...
mata pon rambang..
tp aku rase dah berabis jimat dah ni..
dah kira cam jimat bin cermat ler aku ni...
but still not enough...hahaha...ayat x bleh blahhh!!!
mereng ke hape....

ok lah...
malas nk merepek meraban....
beli kerepek pergi marhaban...hahah
dah ler.....

aku sesaje jer tulis cm ni...
sbb busan...
tapi ade gak apa yg aku tulis tu betul..
erk..ada paham kaa??
buat2 paham jer lah erk....

ok...adios amigos..
gua berambuss...

p/s...harap maaf segala bahasa2 kat atas tu amatlah kurang supan...

daaaaaaaaaaaaaaaaaa.....................

2 comments:

Redbloodsnow said...

a'ah mmg btol ckap ieza tuh
klo dh nak raye neh..mate mmg rambang giler
x leh nk berjimat² bagai...apa kaaa..haha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

zie,
hahaha...
tu ler psl..
tau x per..
biasanye klu raya ni, org pompuan je lebih2..
huhuu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...