Monday, September 15, 2008

~ Nak Buat ke Tak Nak??..

Nak buat ke x nak haaa....adoiii...feninglah...fening....
huhuhu.....saya kan pakar membuat biskut sarang semut ~ pakar katenye..hiks...
tetiap tahun memang biskut ni jadi tradisi ler....
bile anak sedara sumer datang umah mmg derang tye cam ni.."maksu, sarang semut ade x?"..
hahaha...so hengatkan tahun ni nak buat skit jerk..
skali mlm tadi makcik hubby call saya...
dia tye cam ni..

"za, ko buat sarang semut x"..
"entah ler cik..x tau lagi camane..barang pon xbeli lagi..ingat x nak buat tapi sumer org da tye2"
"ala za...ko buat ler....acik beli kat ko...klu ko buat acik nak 100 bijik..kang acik bayo" ~ bile dengar jerk bayar kan, hatiku pon menjadi cair nk buat biskut tu...gile keji..mata duitan betul...
"InsyaAllah cik, kang klu za buat za g tau acik ler"...

so??...kene buat ler ni erk..mana tau Tuhan bagi rezeki kat saya kan..dgn kepakaran membuat biskut nii....lalalala...bleh wat bisnesss...haha...

so agak2 uols le kan...berapa rege yang patot saya jual ekk??...buat biskut ni ade kelecehan skit ler...cam ala2 buat almond london gitu...
sbb sarang semut saya lepas bakar biskut tu kene bubuh cream pastu bubuh coklat rice...
kalau saya letak 50 bijik RM17 ok ke??..ke cekik darah??....
mintak pendapat erk dari uols2 ni...

7 comments:

Cerpelai said...

Jual sekilo patblas puluh ratus baht bersamaan dengan waktu imsak Islamabad..!!
Kompom pengsan orang nak membelinya..!!

eza said...

ko gi ler survey rege kat pasaran...habis cite....

ijan@2 aka ummihakimi said...

ko jual rege pasaran...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha..time kasih sume...
harga telah ditetap kan
RM18 / 50 bijik..

pearlEJ said...

buat jerkk laaa... rezeki tuhh... uikkk rm18 utk 50 bijik?? murah laa... letak lerr 20hengget.. still org beli okeh... sekarang biskut2 dah sampai 25-30 hengget utk 50 biji tau..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hehe...suke ney dapat komen dr kak ej kite ni...
ala kak..letak RM18 pon org merungut gak...
mintak RM17...huhuhu.....

Redbloodsnow said...

orite tuh kak
xde ar cekik darah
standart price tuh taw :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...