Tuesday, October 7, 2008

~ X der mood

X der mood nk update blog ler ari ni..
almaklum ler baru start keje...
masok2 opis keje melambak..
manager lak sengal...hiks..geram aku..
mana taknye wat keje cm hape..keje yg penting dan ken ebuat dia bleh x buat..
nak tggu aku masuk opis jugak tuh...
hambek ko..aku buat muke ngan dia...
pestu x sudah2 tye aku macam2..
aku jawab pon seketul dua jek..malas nk layan...x der mood...
padahal sblm cuti ari tu aku dah g tau..benda yg kene submit edi tu urgent...
klu bleh sblm kapal masuk kene buat...tp dia x buat gak...kene kompoun ngan KASTAM kang baru tau...bodoh piang tol...tensen!!! tensen!!!
dalam hati aku ni dah maki hamun dah...agaknye klu aku cuti bersalin pon nk tggu aku masuk keje gak kot baru nk buat...
huarrrrrrggggggggggggggggggg...
org lain update psl raya...
tp aku x der mood nk update..
tggu keje aku setel erk...

2 comments:

~Eila @ Along~ said...

byk2 kan bersabar ye fiza..hehe

Cerpelai said...

Takde mood la konon..!!
Cehh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...