Wednesday, July 8, 2009

Qaisz dan Ayahnye Doman sama2....

Hari Isnin saya masuk keje lambat sikit..sebab En Cerpelai ngan Qaisz tak sihat..selsema..
plus ada demam sikit2..so dua2 skali kene check ngan doktor...
Qaisznye tekak merah sikit..dok nangis je ari tu...
EN Cerpelai lak masa check tu ada tekanan darah tinggi...
risau plak saya...
Isnin malam Selasa kene lah jaga 2 orang yang sakit di kiri dan kanan saya..hehe
Nak picit EN Cerpelai pon terkejar2...malam tu En Cerpelai seram sejuk...
Semalam pon EN Cerpelai terpaksa g keje gak...dekalt kul 5 petang dia mintak balik awal...tak tahan katanya..
alih2 pagi ni dia cakap x larat nk pergi keje...petang ni ada appointment ngan doktor..
sebab nk kene check darah tinggi lagi...doktor siap bagi tarikh tu...
adoiiii...Harap2 anak dan suami saya x der pape lah..
Doakan Qaisz ngan En Cerpelai cepat sembuh ye...

2 comments:

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai .. sian dua2 hero x sihat .. kita doakan dua2 cpt sembuh k ;-)

ai said...

Yelah..anak2 aku pon x sihat gak. Aku ni dah 2 minggu tau demam selsema batuk. Pakej! haihhh...musim kot.

harap 2 branak tu cepat2 le sembuh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...