Wednesday, October 14, 2009

Bukak Buku Akaun Qaisz

Kejadian nie masa 2 minggu lepas raya ye. Tak tahan pegang duit raya anak lelama.Daripada tebal2 kang terus jadi nipis plak.hahaha....

Nak selamat punya pasal cepat2 pergi bank bukakkan akaun tuk Qaisz..Bagus gak akaun budak2 nie..takde kat ATM..bagus2...Kira punya kira duit raya campur skali ngan duit tabung adalah dalam RM300 lebih..Alhamdulillah..rezeki Qaisz...

Memang dah lama pon nak bukak kan dia akaun..tapi asik terlupa jek..Akhirnya dapat jugak bukakkan dia buku akaun..alah..kat EON Bank je...Akaun Smart Junior...dekat skit ngan opis aku..
nak p Maybank jauh pulak..hehe

Duit syiling tu je dah RM50..banyak duit 50sen..hasil cilok daripada duit lebihan En Cerpelai...hehehehe

Buku Bank Qaisz

12 comments:

M@L@ said...

wah byk nyer dpt duit raya...bagus simpan nanti lama jd byk...

SyaNa said...

bagus yang ade saving utk anak
nnt nk sambung belajar tak yah utang2 ngan PTPTN mcm aku ni ha

haaaihhhh hutang tak absi2

farr@ said...

bagus Qais ni,dpt duit byk2 simpat wat tabungan...nk belajar nanti senang la nk sambung belajar kan

~Eila @ Along~ said...

bagus fiza..kecik2 simpan sikit..dah besar sok leh wat sambung belajar..

viruspadu said...

bagus betul mama dia ni

buat saving anak2 dari kecil kannn

betul gak tu, kang makin nipis makin nipis kang sape nak jawab haaaaa

hiks

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak mala,
alhamdulillah..rezeki dia...
tu pon sebab atok dia byk bagi duit raya..pestu campur skali duit tabung..hehehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana,
yang..harap2 cm tu laa..
InsyaAllah....

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

farra,
tu ler gayanye...
senang nk sambung blajar..hehee

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

eila,
patut dari dia lahir nak simpankan..tapi nk buat camno...tetiba lak ilang duit dia...
keje mak pak dia lah ni..hehe

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak VP,
wahhh...senyum ke tinge pagi ni dapat komen dari akak a.k.a ticer diet ku..hehee

ala kak..gaji mak pak eh bukan banyak pon..tu yg dapat duit raya terus wat buku tu..hehee

sumijelly said...

wah... dah ada tabung yek..
kenapa x bukak SSPN..
tu simpan tuk belajar dia..
hehehe...saja jer tnya..
sumi,ketiga-tiga anak buka SSPN..
sok senang wat pinjaman.
hehehe

Redbloodsnow said...

wahhh..byknyer duit. note rm50 tuh dimasukkan ke dlm akaun zie kan kakak cyg kan...lalalala

:D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...