Monday, March 15, 2010

Qaisz dapat baju lagi..

Semalam petang tengah dok layan kerenah Qaisz, tetiba ayah, mak & adik ipar datang umah..

Atok Qaisz belikan baju POLO lagi tuk dia..warna kegemaran aku lagi tuuu..MERAH laaa apa lagi..huhuhu..suka aku bila tengok baju tu kaler merah..mak mertua aku da tau yg menantu dia sorang ni suke kaler merah...terima kasih ayah n mak blikan baju Qaisz...

Lagi satu...aku dapat makanan yg di idam2kan...Hari tu masa makan sesama kat VIVO, aku dok rasa en cerp punya ciken chop..mak aihhh, sedap giler laaa...menyesal lak tak amik ciken chop..lepas tu aku citer kat mak mertua pasal ciken chop ni...aku cakap nk suruh en cerp bawak g VIVO blanje ciken chop...hahaha.. tapi, smlm petang ayah ngan mak telah pon membungkuskan aku satu set ciken chop dan pizza...adoiiii..malu aku...mengalahkan orang mengidam lak...sape yang bagi tau ayah ni? huhuhu...pape pun terima kasih banyak2 tuk mak dan ayah...fieza doakan semoga mak dan ayah bertambah murah rezeki, bertambah bahagia dan bertambah sihat disamping anak2 dan cucu....

p/s - jimat duit en cerp sebab tak yah bawak makan kat VIVO..hehehe
habis licin ciken chop tu aku bedal...hahaha...

Bleh pakai baju ni bila jalan2 ngan atok usop n nenek anje....huhuhu

Pizza..syedapppp
Ciken chop terbaikkkkkk.....hehee...nampak simple tapi sedap gilerr...
time kasih mak n ayah...

2 comments:

SyaNa said...

murah rezeki ko kan
doa byk2 lagi moga murah rezeki mak pak mentua ko yang

*ayu the sun* said...

nampak simple? chicken chop tu nampak sangat mengiurkaaaann...
alhamdulillah murah rezeki u, dik...
take care!


VISIT ATS-SHOPPE ~ Click here for a lot of products out for grab!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...