Wednesday, December 22, 2010

Gatalnyelahhhhh!!!

haha..tajuk tak leh bla kan...wekeke

Di saat2 ujan dan sejuk2 begini...

Hidung aku pulak berair kembali...(Erkk..apa kene mengena ngan ujan ek?? hahaa)
Mintak2 tak jadi cam hari tu laa...sakit wooo...virus2 dok merebak ke mata, kepala dan telinga..
membuatkan gegendang telinga kiri dan kanan membengkak..masa tu aku rasa berdengung je laa..
mata memang gatal semacam..
Paling tak tahan kepala aku sakit teramat sangat..dia bawak ke mata tu..kene cahaya pon sakitttt..
sampai aku rasa cam nak cabot je kepala aku ni letak sebelah jap..sakit giler beb..
Tapi Alhamdulillah lepas pergi klinik dan makan ubat telinga aku dah ok..

Tapi skang ni idung aku lak start selsema..mata gatal2..ada salah makan ke pagi tadi..hmmm..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...