Tuesday, May 24, 2011

Kenduri Akikah Kawan Lama

Sabtu lepas kami sekeluarga ke kenduri akikah anak buah kepada kawan en suami di Klang..(Ada paham kaaa?? hehehe)

Akhirnya dapat gak jumpa derang setelah bape lama tak jumpa..agak lama jugak la kan..hmmmm...wekekeke

Sampai sana je muka memasing cam terkejut..hahahaha...mau taknye..tahun ni pertama kali ke rumah derang..klu tak memang selalu laa kesana...rindu giler laa...hehehe (rindu nk berjalan ngan derang sebenarnye,,wekekeke)

Dengar citer dah nak kawen dah mereka ni...lama dah derang berkawan...Raya kang InsyaAllah katanye...Alhamdulillah...hehe

Lauk pauk memang sedap2 belaka..menepati citarasa tekak mak yong ni haaa...muahaha...

Kalau ke kenduri rumah derang mesti tak tinggal berkat tuk kami sekeluarga...dan goodies yang berisi Yasin , Bunga telur dan muffin...terima kasih banyak2 ye..semoga murah rezeki kamu sekeluarga.... (Owhhh..ayatku skemanye...hehe)

Nak buat camane...Gambar takde...dah smpi sana terus mencekik..lapoo tahap maksima katakan..yang ada gambar anak beranak kt dalam kereta..hehehe...

Kalau ada rezeki leh la kite jumpa lagi kan...(Macam jauh je umahnye tu..huhuhu)

Terima kasih buat Anip & Aini kerana sudi menjemput kami sekeluarga...

Jgn tanye kenapa en suami begitu..sebab dia sedang rancak memekak di dalam kereta....menyanyi laa..apa lagi..hehehe

hahaa...muka budak da ngantuk..pantang naik kereta..kompom nak tidur..Qaisz Qaisz..

Eh..mak yong nk enterprem buleh kan..hehehe....



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...