Wednesday, November 20, 2013

Rindu Berblogging!!!!!

Huh..lamanye tak berblog..rindu tul..tapi tiap kali nak naip kene pikir berjam2..tiba2 kekok plak kan.
adoii..apa pon tak bleh...

ha tengok no..skang ni tgh blur la ni..tak tau nk naip apa. tensen mak hencik tauuu!

bila nak update, enpon plak tertinggal kat rumah kan.  bagus sangat lah tu.

Beberapa minggu lepas saya dan kawan2 bergathering kat Aroma Ikan Bakar.  Kat Pantai Remis nun ha. Best giler tau. Makan tak hengat donia. Bila da gumuk nak salah kan siapa? sendiri mau hengat la kan. kekekeke


Bawak Qais ngan dayana je. Seronok la derang main kat tepi pantai tu..depan meja makan ni pantai tau.Baru lah namanye MAKAN BERSAMA ANGIN. hahaha..tak klako ye? tak pe jangan gelak. simpan esok lusa je. puiiii..hehehe

Gambar selebihnye ada kat enpon. Harap maklum la yer.

Ok tu je nak cakap. HArap esok bleh la update blog lagi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...