Wednesday, December 18, 2013

Baru nak ganti puasa..hehe

Semalam hari pertama ganti puasa ngan ada nazar hari tu.

Kat opis asik lah citer pasal makan ngan Zue (berchatting) haha..

Hah eloklah sorang mak yong yang sorang tengah puasa dok hebat citer pasal makan. Penyudahnya dua2 terliur.

Masa tengah borak tu ada cakap tingin nak makan bubur pulut hitam. Pendekkan citer balik keje tengok atas meja ada makanan rupanya kakak yang kat banting datang jap. Ternampak lah bubur pulut hitam ni. Senyum lebar la kan.

Bukan takat tu je. Ada karipap, keledek, keladi, kue teow ladna, pestu jiran lak ada bagi pulut. Ni lah namanye rezeki orang berpuasa. Sebab bajet nak buka pose apa yang ada je malas nk susahkan mak. Mak pon tak tau yang kita ni puasa. hehehe. Alhamdulillah rezeki kan.



My bucuk bam bam..Anas...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...