Monday, March 10, 2008

~Salam Perkenalan~

biggrinAssalammualaikum biggrin

mrgreen Hehehehe...ni ler pertama kali wat blog sendiri...rasenye x der pape yg nk di ceritakan kat sini...

sesaja wat blog ni sbb selama ni asik tgk blog kengkawan jerk...da lama nk wat tp x der masa...ari ni bos x der..bleh ler wat blog ni...ekekekke....

biggrin Ok ler..meh sini saya cerita pasal diri dan keluargaku..ekekeke...saya ni da kawen ngan pilihan hatiku ler..nama beliau ialah En. Yusman Fazzamy B. yusof pada 05/06/2005....agak lama jugakler kami menuggu utk mendapatkan cahaya mata..lebey kurang setahun stengah baru kami dikurniakan cahaya mata..Alhamdulillah bersyukur sgt....

wink Permata hatiku ini dilahirkan pada 11/08/2007...anak lelaki dan namanye ialah Azwar Qaiszar...skang ni pon dia dah nak masuk 7 bln..tersangatlah comel...da pandai meniarap..da pondai joget da...dan lagi satu dia da tau kalau ibu dia nk kuar..mesti nangis nk ikut....sangat suke bermain ngan ayahnye...muke pon sejibik mcm ayahnye....hehehhe..anak bapak...hahahaha....apa??..plan nk tambah anak??...ermmm..rasenye lambat lagi kot...sebab nk tggu my hero ni besar...bukan per masalah ekonomi pon salah satu sbb gak...InsyaAllah klu rezeki kami bertambah maka teringin jugak ler nk peknen cam dulu...rase rindu lak saat2 mengandung nih..ekekek....tp bukan dalam masa terdekat ye..hehehe

Lagi apa nk cerita erk ..ermmm...rasenye tu jer lah wat masa ni...daaaa...mrgreen

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...