Saturday, May 31, 2008

~Qaisz...qaisz..cepat sembuh erk

ermmm...lama sungguh x update blog ni...korang mesti bosan kan..balik2 citer sama..x der citer baru..huhuhu....ni nk citer skit psl anak teruna ku ini....malam semalam x dapat tido...asik merengek jerk..masa tuh pk sbb dia x selesa kot..yer r selsema kan...baru pas bawak g klinik...and doktor kate ade demam skit..o.k lah tu kan..balik terus bagi obat...tp malam tu merengek je..selalu klu dia demam x der laks cam ni....esoknye g keje cam biase...hubby kate x yah g keje...suruh tgk2 anak kan...tapi aku kene g gak..sbb member opis ari ni masuk lambat...
tetiba dalam kul 10.00am mak aku tepon..mak aku cakap anak aku asik nangis je...nak dokong...aku pon mula lah x sedap hati....slalu demam ok jerk...kul 12 cam tu aku mintak kebenaran nak balik umah...seb baik dapat manager yg ok...thanks ye mr teoh...huhuhu...
sampi umah aku pegang telinga ngan tapak kaki sejuk semacam jerk...tepon mak mertua aku...mak mertua aku suruh bawak p umah atok kat deret umah dia...atok tu pandai tgk2 kan klu ade budak nangis2 nih...then ptg tu hubby balik terus bawak p umah atok tu...atok tu pon pegang ler kaki , tangan n ubun2 anak aku...atok tu kate mayber terkejut kot....
pestu dia baca2 apa tah kat kunyit..then wife dia sapukan kat badan anak aku..coz wife dia pon pandai gak dalam bab2 ni...lepas tu wife dia terus campak kuar kunyit yg dah disapu...wife dia ckp anak aku kene ketegur ngan org bunian....aku diam jer...hehe..then wife dia urut2 anak aku...anak aku leh selamba je x nangis x hape..kesedapan ler tuh..huhuhu....
then hari yg sama lak kene kat bapak aku....malam tu bapak aku kuar g kedai nk beli ubat nyamok...balik umah jer bapak aku cakap dia nampk cucu dia a.k.a syafiq anak kakak aku..kat kedai yg sama bapak aku g...tapi bapak aku ckp x nmpk mak n bapak nye...x kan si syafiq bawak motor sendiri...sbb dia baru blajar bawak motor...
aku pon terus call kakak aku..tye dia anak dia ade g kedai ke x...dia ckp dia yg g kedai..n dia yg tegur bapak aku...tapi bapak aku kata dia x caya tu kakak aku sbb dia mmg nmpk tu anak kakak aku..suara pon suara anak kakak aku..huhuhu...aku pon kepelikkan ler...soklan nye sape sebenarnye yg bapak aku nmpk?? huhuu..lu pikir lah sendiri.....

ok lah..itu je nk citer..x der apa pon..anak aku pon pagi ni dah ok da..malam tadi tdo dgn nyenyaknye...untuk anak ibu, semoga cepat sembuh ye....hehehe...daaaaaa...

No comments: