Tuesday, June 3, 2008

~Akhirnya....

adusss!!!...nak tau x??..malam tadi bawak qaisz p urut kat sijangkang selepas dinasihatkan oleh sepupuku ijan..hehehe...kuar umah dalam kul 7.45pm terus p umah ijan..sbb aku x tau umah makcik ijan yg pandai urut tuh a.k.a wak dah...anak aku tidur masa tuh...biase lah qaisz..masuk kete je mesti tidur...bila smpi umah wak tu anak aku bangun...ade baby baru lepas kene urut...baby tu nangis anak aku pon ikut nangis..wekekeke..pestu turn anak aku lak kene urut...adoii..aku kene marah ler ngan wak tuh...dia cakap kenapa aku biarkan anak aku..dah lama baru nk bawak urut...urat kat leher tu smpi dah keras sbb anak aku salah urat...mana ler aku tau..sbb anak aku baru jer demam...wekeke....so x de pengalaman cm ni...bile citer ngan ijan baru dia suggest p umah wak tuh....wekekeke...kene urut melalak ler si qaisz..kesian beb..ngan aku pon nak nangis sekali...wak tu punya marah ngan aku siap dia bleh letak bedak urut tu kat muke aku..adusss..huhuh..malam ni kene p lagi...maybe kene 3 kali urut...hehehe.....maafkan ibu ye qaisz...ibu x tau pon....hehehe....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...