Monday, July 28, 2008

~ Mimpi..

malam tadi kan saya kan mimpi sesuatu tau....ala..mimpi kan mainan tido...tp cm real jek...
nk tau ke??...saya mimpi hubby kawen lagi satu...hahaha...apakah maksud disebalik itu...
tetiba je masa tu hubby dan kawan dia bawa balik satu pompuan...memula hubby x nak ngaku yg pompuan tu dia kenal...skali ntah camane ntah saya dapat tau hubby baru kawen ngan pompuan tu...
yang peliknye slalu pompuan kene madu kan..tp kali ni kan hubby ngan kawan dia (lelaki) kawen ngan pompuan tu gak yakni pompuan yg sama..x ke pelik??...hehehe
tp kan...dalam mimpi tu saya cm makan hati ler sbb ye laaa...bermadu kan....bile nmpk hubby ngan pompuan tu mulalah saya jeles.....Nauzubillah....jauhkan ler...saya x nak bermadu...baru mimpi je dah makan hati..klu betul2 agknye siap mkn jantung skali...hahaha...

to my dear hubby...jgn gatai2 nk kawen lain erk...ayang x sanggup nk bermadu...mmg lah madu tu manis...tp pahit bagi kaum pompuan ni...hahaha....ako x nakkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ntah pape ler mimpi aku tu kan...syaiton punya pasal ler ni...hiksss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...