Monday, December 22, 2008

Arini balik lambat...

huwaaaaaaaaaaa...ari ni saya balik lambat...
hubby ada kerja lagi kat westport..hurmmm..kene tunggu dia lah ni..
adoiii....nak tunggu hubby kat bawah ke tunggu kat atas opis ni je erk..
hahaha...ni ada yang lepak kat saloon rambut ni kang..
alang2 gunting rambut skali..
yer r...
sbb saya da jadi badot...
rambut depan saya da kontot gile..da cam hape dah..
ni kes semalam ler..konon2nye nak adjust rambut depan..
nak potong skit ler...
skali terpotong pendek giler..mmg klako muke saya..
hubby cakap cam muka hape jek..
Qaisz pon perasan yang rambut ibu nye da x cantekkk..cantek katenye...wakakaka
petang tu terus tanye hubby yang saya nk potong rambut..nak bagi pendek terus..
senang....asik gugur jek...
malam tadi ajak hubby terus p kedai guntign rambut..tapi da tutop le..

alamak..da lari dari tajuk kan..
hahha..
pape jer lah...

mana hubby ni...
"Abang...cepat ler...ayang takootttttt..huwaaaa"
tetiba ngengada...hahaha

No comments: