Tuesday, December 2, 2008

Jom Kite Solat Bersama Qaisz..hehe

Anak saya sekarang ni suke tiru apa yang orang buat...Dari lahir dia memang suka mendengar azan. Ni saya rasa sumer budak memang macam ni kan..suka mendengar azan.. Dah tu pulak dia suke tgk orang solat.Nanti dia pon akan buat gaya dia ler...
Hari ahad lepas xder apa nak buat saje je saya cakap cam ni "Adik, g sembahyang..ibu nak tgk"..
Dia pon pergi ler kat ruang solat tuh..kat situ memang dah ade sejadah kat lantai..cuma berlipat dua je lah kan..Pandai lak dia nk bukak sejadah tu...
Bila dah bukak sejadah tu, saya suruh dia cari songkok..dia pon carik songkok atoknye..Besar lah pulak..Last2 saya amikkan songkok dia..
Lepastu dia pon berdiri ler kat sejadah tu..Nak sujud lah..duduk lah..sambil mulutnye terkumat kamit..hehhe
Haaaihhh..memacam le Qaisz ni...
Sempat saya snap gambar dia hari tuh.. hehehe


4 comments:

syana said...

alhamdullilah..
bakal imam ni..
tp tang pampers je tu yg tak tahan..
kekekee

Wawa_Nadwa said...

alololoo..
pandai nye dier.
bdk2 dr kecik mmg kena ajar.
comei je dia solat.
hiks!
=)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana..hehehe
tu ler pasal..
pakai pampers jek..
kene ajar betul2 ni..
hiks..

wawa,
comei erk...
Qaisz kata time kasih auntie...

*ayu* said...

alhamdulillah...
teruskan menyokong dia..
hiks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...