Thursday, January 29, 2009

Family Day at Bagan Lalang

Akhirnya plan berjaya jugak...hari ahad, 25/01/2009..pukul 6 pagi saya dah bangun..sebenarnya malam tu mmg asik terjaga je time tidur..gamaknye da x sabar2 kot nak kesana..hihihi...sementara Qaisz tengah tidur, saya pon siap2 kan sumer barang..masukkan dalam bonet kereta...dalam 7.30 pagi saya terus ke rumah kakak saya...yang pergi cuma saya n family, mak ngan abah, kak ita n family, kak ina n family, abang li n family serta pakcik saya iaitu adik kepada mak saya..Cik nanik n family...semua skali 5 bijik kereta...memang seronok sangat...
sampai sana dalam kul 9 ke 10..cam tu ler..x perasan lak...huhu..yang best nye time tu ade Pesta Air bagan Lalang...huhuhu...
Menu time tu yang ada, nasi impit, kuah kacang, rendang ayam, nasi lemak, sambal sotong, paru goreng, mee hun, sandwich, nuget, kueh teow goreng, kek...emmm..lagi apa ekkk??..lupa laks...
mmg konyang ler...asik melantak je...
Lepas makan saya belikan Qaisz pelampung...bukan main suke lagi dia...x nak naik..asik nk mandi je...da kepenatan...nangis ler dia sbb nak tdo..masuk lam kete bukak econ..terus dia tidur..lama jugak ler...
Lepas zohor kami pon bertolak ke Putrajaya...jalan2 kesana sampai sesat2..muahahaha...
masih x pass lagi area sana...poning den...
ok lah...malas nk citer panjang...moh tgk gambar ek...


1 comment:

SyaNa said...

menu berkelah mcm menu raya..
iskhh mana nk cr nasi impit kuah kacang
teringin plak ni