Thursday, January 29, 2009

Jom Pizza!!

Lepas habis beli barang tuh perot mulalah lapo...hihihi...hubby tanya x nak makan pape ke...masa tu tengah lalu sebelah Pizza...mata saya pon terpandang pizza..hubby cakap kalau da pandang situ je mesti nak makan pizza...jomlah!..kata hubby...hahaha...orang nak belanja...apa lagi..huhuhu..
tapi yang peliknya Qaisz ni suke lak makan kat situ..adoii...sebab per tau, slalu klu makan kat memana, dia x nak dok kerusi baby tu...tapi bile kat pizza elok lak dia duduk..sebab kerusi nye ada kusyen kan..selesa le dia..klu kt kedai makan tu kerusi baby yang hat besi tu kan...memilih tul anak saya nih...
Lepas habis makan tu bleh lak dia x nak balik..duduk jer kt kerusi tu...dia dok makan sup, roti ngan aiskrim..tapi gambar makanan x sempat snap..dah balunnnn daahh!!! kate lapoooo...hihihi


2 comments:

honeysour's blog said...

ala...fiza cantik la bila pakai tudung ekin tu...
ana pakai, jadik tak elok...
tembam je...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ana,
ni pon nmpk tembam gak..
huhuhu...tp suke lak pki tudung ni
senang je..
cepat skit bersiap...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...