Wednesday, January 14, 2009

Semalam On Leave

COUNTDOWN ~ 11 HARI LAGI~



Semalam saya x keje..amik cuti..huhuhu...
sebab mak saya ke klinik...so, x der sape nk jaga anak saya..
malas nak amik 1/2 hari..so amik 1 hari jek..
ermm...lama gak mak ke klinik..kul 11.30 kot baru balik...
saya pon bawak anak saya jalan2 naik motor..balik terus tidurkan...
abah saya lak ke kedai beli kan sarapan ngan lauk tuk di masak..
tgk mak lambat sgt balik, saya pon ke dapur ler memasak...gamaknye klu dapur tu leh bercakap mesti dia cakap cam ni " aku ni mimpi ke apa..tgk org ni ke dapur waktu2 cm ni..slalu mak nye yang masak"..wakkakaka...saya jarang masak tau...huhu
so, saya masak kicap telur ~ resepi rekaan sendiri..muhahaha~
lepas tu masak tumis air sayur...sayur..ala..sayur apa ntah..x ingat namanye ler...hiks..
itu je yang sempat..siap je masak mak pon balik..mak cakap dia da lapor..da menggigil2 dah..
seb baik saya masak..klu x nk mkn apo?..huhuhu

5 comments:

SyaNa said...

dok sebok countdown holidayy ye??
bestnyeee

ai said...

sib bek kau dh siap masak. kalu tak, mau pensan kebulur mak kau. hihihi

lily lotus said...

kehkehkeh..sabar jerlah!

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana
hahaha..tau x per...

kak ai
tu ler....masak laih bersamamu je kak..tiru ayat akk jap...

kak lily,
jgn gelak kak..adeh...

ayien78 said...

kalau free...jenguk2la blog i...ada jual baju2 baby n toddler


http://babyjayscloset.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...