Friday, February 13, 2009

Dapat Anak Kembar..

Saya dapat anak kembar tau..hahaha...
Malam tadi saya mimpi ler...adoiii
dalam mimpi tuh, saya tengok perut saya kenapa keras pestu cm buncit jek...ala..cam peknen tu ler..
then saya picit le..tetiba je keluar baby kembar dari "tut" saya..saya pon menjerit panggil mak ngan hubby saya...sebab baby tu bernyawa lagi..saya g tau hubby nak pergi hospital sebab nak masukkan balik baby tu dalam perut...sebab nak besarkan dia kan..kate baru 5 bulan..ntah pape kan saya..hubby pon cepat2 ler start kete bawak pergi hospital...lepas tu TAMMAT disitu saja..hahaha
Baby kembar tu kecik benau..cam 5 bulan gitu.. tapi da cukup sifat..mmg comel ler..perempuan lak tuh..apakah maksud disebalik mimpi ku itu??

"Abang...apa maknanye tu erk??..."
lalalalaaaaa.....

11 comments:

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

maksud nyer ko nanti pegnant dpt ler bb kembo

SyaNa said...

itu maknanye..time kt PD nnt pandai2 la ye..
kekekee
mesti sbb kite borak2 18sx smlm..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Kak Mala,
hahaa...klu pas ni peknen dapat kembo..
kite terus tutup kilang...hahhaa


syana,
hahaha...hampeh ko
tu ler..ptg2 borak psl 18sx..
kan dapat mimpi cm tu..
huhuhu

helena's said...

uikss..rase macam sy patut ke baca petikan kat atas tu??ekeke err err borak ape tu??hakss

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

dan akak sehingga ke ari ni berdoa nak kan anak kembar

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hel,
baca jerkk...
borak apa..adalah kan syana..
wakaka...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

crazy,
kak..saya turut doakan akak jugak...
huhuh

Yus Yusuf said...

Itu maknanya poket gua lepas ni selalu 'bocor' je laa..!!

SyaNa said...

hel ko sgt tak sesuai tau isi kandungan 18sx tu..
tp akak tak kesah nk ajar ko..
hahaha

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

somiku,
hahaa..klu bocor je kenelah kerja kuat skit..hiks

syana,
ko nk ajar jel??
ko nk buat demo ke..huhuhu

Gadis Kampung said...

GK pun semalam mimpi dapat kemabar 3..sorang baby boy 2 baby girls..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...