Tuesday, February 10, 2009

Majlis Perkahwinan Roze & Zura

Hari ahad hari tuh kami ke rumah penganten..kawan hubby kawen..
dalam kul 11.30 pagi dah gerak..awalkan?..ermm..sebab mak ngan abah saya x suke g umah orang kawen kul 1.30 ptg cm tuh..ramai orang katanya..lagipon balik g umah penganten tuh kami singgah ke rumah makcik..nak jenguk nenek saya...
makan kejap je kt umah penganten..selebihnya lepak umah jiran sblah tu...sebab makcik dari Johor pon ada kt sana..penganten pon kt situ gak..sbb tengah bersiap...
hubby dok borak temankan penganten laki..
sesambil tu sempat gak amik gambar ngan penganten pompuan...
huhuhu...
Alhamdulillah Qaisz da x cam dulu lagi..sebab dulu kalau pergi umah orang kawen kompom dia nangis...Tapi kali ni dia ok jek...maka ari tu saya makan dengan banyaknya....hahhaa...klu x, x der mood nk makan sbb Qaisz menangis je...cam ni lah anak ibu...huhuhu
pape pon kami sekeluarga ucapkan Tahniah dan Selamat Pengantin Baru..
Semoga Kekal ke anak cucu....

Masa ni panten ngan bersolek..da nak siap da...

Haaa..dah siap pon...


Close up skit...

Ni bergambaran bersama penganten....
pssttt..badanku membesar ngan jayanya kan??

"Untie2 sumer..encem tak??"
Jan..ko rasa ko kenal ke tempat ni??..
lalalaaaa....

6 comments:

helena's said...

nk kawennnnnnnn....

Yus Yusuf said...

Muka si Kuntet je takde..

ijan@2 aka ummihakimi said...

woi..gambo bawah tu...
hat bawah tue...
aku knal tue...


tempat membuang lagi dikenang..
ape tah lagi tempat meludah.....
ape aku merepek nie...
-jan-

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hel,
nak kawen???
kawen lah..
best tau kawen2 ni..wakakak

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

somiku,
macam mana nk ada..
masa tu dia kt mana ntah..

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

ijan,
wakaka...kenal ek tempat tu..
ingat da x kenal lg..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...