Thursday, April 30, 2009

Si Syanataukebag Tag Si Fiezataukekain..hahahha

Tag yang baru saya jawab dulu ye..yang lama jap lagi nak buat..(aku rasa dari ari tu aku cakap nk buat)...hihi

A. Snap the picture of both inner and outer of your purse

Gambo luar...

Gambo belah dalam laks...



B. Introduce your purse brand, price & where you buy
- Brand Pierre Cardin...harga tak ingat ler..ni beli masa nak kawen 4 tahun yang lepas...beli kat Giant jek..dah tukar purse lain tp yang jugak yg bertahan...beli hat lain kajap benor jahanam...

Syanataukebagnantinakrayakangjanganlupacarikkanakupursemorahanyek!!!!




C. Take out whatever its inside your purse


Segala bagai kad..kad Jusco, kad Aeon. bonuslik, kad bank, kad pengenalan...
Kad raya je tak derk...hihihi

Kad nikah, gambo abah saya, gambo kenangan kt ALam sentral (teman hubby..ada lawan jamming)... pestu kad kuning spital Klang..Qaisz punya...

Duit yang da dikepilkan tu duit nk bayo utang...tengah tu duit syiling ngan duit banje..

D. Tagged other 7 persons
- ijansepupuku
-kakmalayangranggi
-kakezayangcun
-cikhelenasiadikipausyana
-cerpelaisisuamiku

lagi sape2 nk buat tu buat ler...

3 comments:

farr@ said...

oooo selama ni yg nampak memboyot je wallet akk tu sume kad ye... sekali kuarkan byk tol kad2 akk tu..

helena's said...

ooooohhh kene tag pulak,,hehe utang!time kasih!

ai said...

hihihi..camtu le kan? mcm sayang je kuarkan duit nk bayar utang! trus susut wallet..huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...