Wednesday, September 16, 2009

Qaisz kene operate 10/12/2009 nie..

Salam semua...
semalam me tak keje..
pergi spital ngan hubby bawak qaisz tuk rawatan susulan...

dari kul 2 ptg smpilah ke kuk 4.00 ptg baru setel..
qaisz ni plak takut sangat ngan doktor..
dotor baru nk pegang "bird" dia..dia dah jerit2 nanges...
owh..klu ada yg tak tau pasal qaisz ni, dia kene "underscended testis"
iaitu telur dia tak turun ke bawah..masih ada di atas..tapi sebelah je laa..

se, semalam doktor pakar tengok and derang decide tuk operate qaisz after raya nih..
pada 10/12/2009 @ 7.00 pagi dah kene ada kat spital dah..
harap2 semuanye ok lah...

Qaisz kene puasa malam tu start kul 2.00 pagi..
susu pon tak bleh minum..camane nih..bleh ke..
mesti bleh kan..qaisz kuat..nk baik kan..
sedih laaa...hehe

tapi tak lama pon operatenye tuh..masuk pagi, petang InsyaAllah klu takde pape dah bleh balik dah..ibu bapa just pantau dia kt umah jek...
harap2 petang tuh Qaisz dah bleh kencing, berak n dah aktif cam biasa lah..
klu tak kene tahan wad laaa...

tapi ada masa lagi 3 bulan...uols doakan je lah ye...

5 comments:

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

kita doakan operate tue berjalan lacar .. qaisz be good ok .. ;-)

SyaNa said...

huhu sian qaisz
takpe yang..itu yg terbaik an
mmg dengor pn kite ngeri kan nk bedah kt tuttt
huhu aku harap sume nye selamat ok

JiEjAh_DeEn said...

mudah²an sikecil cepat sembuh . Amin.

yantie said...

semuanya akan ok kak..banyak2 berdoa..qaisz get well soon..=)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

banyakkan berdoa.

moga selamat..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...