Wednesday, November 25, 2009

Dapat makan Pizza free

Malam tadi aku , hubby ngan Qaisz dapat makan pizza yang baru tu..
Kakak sedara aku belanja sempena sebeday aku ari tuh...hehehe
ALhamdulillah...time kasih ye kak blanje makan Pizza...hihihi

Kitorang makan kat Pizza @ Jusco jek..saje je pilih Jusco..lepas makan bleh jalan2 cuci mata kan kak?? hahaha....lepas makan terus bawak Qaisz kat tempat mainan...tapi dia ala2 takut jek...
hiks...

Tiba2 ternampak lak sorang pompuan ni...hubby cakap dia tu pelakon tapi aku x cam kenal x kenal je laa..skali kak sedara aku cakap pompuan tu wife Mustapha Kamal..tapi masa tu Mustapha Kamal x ada pon..huhuhu..tengah syok2 layan Qaisz main tetiba nampak Mustapha Kamal..apa lagi terus pergi kat dia sebab nak amik gambo...hehehe..sporting orangnye...anak2 dia sumer putih2 tau..hihihi

dah..layan gambo...aku nak wat keje..sok aku 1/2 day sebab my mother in law suruh tolong buatkan Puding Cocktail Fiezzamy ngan Kek Butter Qaisz..hahaha....pepandai je aku tambah2 nama tuh...yg bestnya barang2 disediakan oleh my mother in law ye...soka-sokaaa...
aterrrr....aku kan menantu hantu..haruslah barang tu mak mertua yg sediakan...haha...
jahat x aku?? tak laaa...memang mak mertua aku da cakap awal2 dah yang dia nak sediakan barang..aku tinggal bancuh jek..."Mak..sedap erk puding yang menantu sulong mak buat ni" hahaha...ada yg batok berdarah pulak kang bila dengar statement aiii ni....blueekkkk!!!

Shida my bakal biras, bila mau datang umah mak?? mai laa sini tolong akak buat kek...huhuhuhu...to En MijiTheLanuns sila paksa Shida datang...hahahhaa


Haha..haruslah gambo aku ngan Mustapha Kamal dulu erk....




Pasangan suami isteri yang telah belanja kami pada hari kejadian...hehehe

My hubby ngan Qaisz

Qaisz yang tetiba menjadi pemalu..haha







3 comments:

cik helena said...

mane gamba ngan isteri dia?

M@L@ said...

yer lah ko x amik dgn bini & anak2 dia ker?...
wah best ler dpt mkn free piza lg tu...

farr@ said...

amboi2 bukan main lagi "merenyam" dgn Abe Mustapa Kamal tu ye