Monday, November 23, 2009

Yeaaa...dapat hadiah besday dari hubby..

Salam semua...hehehe

nak story mory skit nih..

aku tengah happy bangat nih...

sebab hari sabtu ari tuh dapat hadiah dari hubby a.k.a En Cerpelai..

hari sabtu kan aku x kerja..tengah duduk kat pintu ngan Qaisz tetiba En Cerpelai pon balik dari kerja..

pestu dia hulur satu beg plastik..wekeke

dia cakap hadiah besday...aku pon dah kembang kuncup laaa kan..

sebab bukan senang nak dapat hadiah dari EN Cerpelai..bukan sebab dia kedekut ke apa keee..
tapi sebab masalah $$..aku pon paham..hehe..so, bila sesekali En Cerpelai bagi hadiah ni aku dah suka sangat2 dah..sebab aku pon tengah carik benda ni gak..alih2 En Cerpelai dah belikan..
terima kasih ye sayang...


Aku memang tengah cari baju pon...huhuhu...cam tau2 je hubby aku nih..hehhe


Sangat suka ngan baju ni..sebab pilihan hubby sendiri... i like it..hehe

7 comments:

helena's said...

bestnye,,nak kawen..eh?

M@L@ said...

seronoknyer ko dpt adiah.. cantek ler blouse tu.. pandai laki ko pilih...

SyaNa said...

cantek :)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

CIK HEL,
hahaa...cepat2 kawen...

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

kak mala,
cantek kan..huhuhu

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

syana,
thanks yang..

*ayu the sun* said...

fieza! happy belated bday... cantik baju tuh..
beli dgn kasih sayang tu...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...