Wednesday, November 18, 2009

1st time dapat hadiah besday dari blogger...thanks to Zie (Redbloodsnow Blogspot)

Ada banyak lagi gambar kazen aku kawen..tapi nanti aku sambung erkk..

Nak citer pasal hadiah nie dulu...yahooooooo...aku dapat hadiah dari blogger glemer kat Sarawak nun...

Siapa lagi kalau bukan si Zie @ princessredbloodsnow. tuuu..hehehe...

Tak sangka lah kann dalam dok sebok2 nak buat persiapan pertunangan dia tu sempat lagi dok carik hadiah untuk aku...terima kasih laa Zie... terharu akak..mana taknye jauh tuu..dari Sarawak..hehe

Ada apa kat dalam paper bag tu erk..jom kite tengok..pink kaler u!!..hehee

Ada kad besday laaaa...huhuhu


Cantek kann??? Suke tengok kad ni..hehehe

Tulisan dalam kad tu..kreatif laa Zie ni...hehe...

Yeaaa..dapat frame gambar ngan key chain tuk enpon...
sebenarnya kan Zie, akak memang tengah carik frame tau tuk letak gambar...hehe
cam tau2 je lah Zie ni..
Thanks ye Zie..
Akak suka sangat2 nie..hehehe

1 comment:

Redbloodsnow said...

hehehe..terharunyerr zie for being 1st blogger yg kasi akak buffday gift...hikkss. sooo happy akak like my gifts yg x seberapa tuh.

pssttt....org kan nujum mak belalang. tuh yg org cam taw² jek akak tgh crk frame..hahaha. eksen siott...hikss

:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...