Monday, November 16, 2009

Happy Birthday To Me..hehehe

Selamat pagi semua...hehee..

Alhamdulillah...26 tahun Tuhan bagi aku hidup menumpang di dunia-Nya...
Semoga aku dipanjangkan umur oleh-Nya...
Semoga aku diberikan kesihatan yang berpanjangan...
Semoga aku dimurahkan rezeki...
Amin....

Banyak jugaklah dugaan hidup yang aku lalui selama 26 tahun nie..
ada yang manis dan ada yang pahit...

Dalam usiaku sebegini aku sudahpon mempunyai suami dan anak yang sentiasa membahagiakan aku...

Tak lupe juga buat mak , abah , mak mertua dan ayah mertua..serta adik beradik aku dan adik2 ipar aku yang sentiasa disisi aku..terima kasih banyak2.. ~fieza sayangkan kamu~

Tak ada apa yang nak aku coretkan lebih2...
bz la pepagi senin nie..huhuhu

Kepada kawan2 aku, terima kasih ye wish kat aku pagi ni..

Kepada Zie, terima kasih sebab buatkan entry tuk akak ye..

bleh klik sini klu nak tgk entry yang Zie buatkan tu - http://princessredbloodsnow.blogspot.com/

4 comments:

eza said...

fiza,moga ko sihat selalu dan dimurahkan rezeki ek....
juga happy bersama keluarga tercinta...

Redbloodsnow said...

Adehh..termalu ler plak oden. hehe.. welkam kak fieza. happy buffday once again ^_- winksss

M@L@ said...

Eppy b'day.. moga dimurah2 kan rezeki, dipjgkan umur & moga berbahagia disamping family tercinta

asilahmuhajer said...

selamat hari lahir.
semoga kebahagiaan sentiasa mewarnai hidup fiza.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...