Wednesday, November 18, 2009

Aktiviti Weekend yang lepas...

Haihh..baru nak citer pasal aktiviti ujung minggu lepas. Hari Jumaat tu aku x keje. Sebab nak g rewang kat umah pakcik aku. Anak dia kawen. Hahaha..rewang lah sangat. Tak dan nak nolong pape. Tapi ada la tolong sikit2. Tu pon bila tengok anak aku tgh leka main ngan kazen2 dia. Aku cuma dapat temankan kawan aku je..Sebab dia yang jadi mak andam kepada kazen aku yang kawen ni.


Jumaat adalah majlis pernikahan tuk kazen aku ni. nikah di Masjid selepas habis sembahyang Jumaat. Alhamdulillah sekali lafaz saje dah sah menjadi pasangan suami isteri. Berseri2 muka kazen aku bila dah bergelar isteri..hehehe


Pelamin..Tema merah n putih..



Sebelum make up

Tengah di interbiu oleh Tok Kadi

Senyuman manis bakal seorang isteri


Selepas make up
Make up by : KandaDinda Collections

Salam tangan suami...



Nak nyelit gak..Aku ngan kawan skolah aku merangkap mak andam pada hari kejadian..
KandaDinda Collections
Tetiba aku rasa cam muke aku dah runcing lak dalam gambar ni..apakah??
wakakaka....syok sendiri pulak...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...