Wednesday, December 16, 2009

Jom pergi Zoo...

Hari Ahad lepas ayah mertua ajak pergi Zoo..dia nak bawak cucu dia tengok binatang2 kat sana..
Memandangkan keadaan Qaisz pon cergas semacam jekkk..kitorang pon on je laaa...hehe
Pergi 2 kereta je...aku bawak anak dara 2 orang..hehe..adik ipar ngan kawan dia...

Bukan main suka lagi Qaisz bila dapat tgk binatang2 tuh..hehehe

Baru sampi je ni...ayah yang belanja tiket nak masuk Zoo ni..hehee


Hubby n Qaisz..asik berdukung je Qaisz ni..hehehe


Mak mertua yg bertudung pink, adik ipar yang berbaju kelabu hitam, bakal biras yg bertudung hitam dan yg baju kotak2 ni kawan kepada adik ipar...

Mak mertua kesayangan di apit oleh menantu2 kesayangan..hahahaha....

Ni ikan ye kawan2..tp tak tau apa nama dia..

Hubby ngan Qaisz tgh tgk ikan..

Adik ipar kesayangan diapit oleh kakak2 ipar kesayangan..kekeke

Burung apa ntah..hehe


Suka tgk gambar ni..cam pakai camera mahal jek..hahaha


Dah tentulah bukan aku yg snap..
En cerpelai yg snap..sesambil berangan tgh guna DSLR...

Datuk kura2 ke ni??
besar betoll..

Crocodile Hunter...

Zirafah....comel kan..hehe

Gajah tengah makan tebu...
Nampak tak kt belah tepiii skali Qaisz ngan atok dia..
Atok dia bawak p zoo baru dia nk ikut atok..
hehe...sampai peluh2 atok dukung dia..

Bila atok da dukung Qaisz, ibu ngan ayah dia amik gambar berdua je laa..
hehehe..gambar ni dah cun tapi ada lak yg nyebok pandang2..

Anak rusa nani...wekeke

ThThe Lion King..

Ni nama dia benturong ke mengkurong erk??..
lupa sudahhh..

Orang utan ni tengah amik air pakai botol..
dalam air tu kan ada ikan besarrr...
ikan arapaima ke alapaima..tak tau eja..
takut2 je orang utan tu nak amik air...hehe

Nak g mana tu ??

Nak g amik air...

Cipanzi...

Orang Utan ni cerdik tau..
masa ni ada orang campak pop corn kat dia..
pestu dia nak lagi kan..dia buat lah gaya cam ni..
banyak kali tau dia buat cam ni..
bodek lebih niii..hehehe


Ni derang punya tok bomoh..haha
gamaknye ketua derang kot..sikit punya besar..

Aku , Qaisz ngan adik ipar..
solo lagi ni..
apa?? nak isi borang??.. tak bleh lagi ni..
masih form 3..
tahun depan form 4..hehehe

Aku ngan Qaisz..
ehem2..bakal biras aku cakap aku da kurus..
tul ke??
hahaha....

Hubby..koboi sesat..sebab kuda dia tertinggal kat dalam zoo..
hehehehe..
tak aci wooo...amik gambo sorang2 tak dukung anak..
bila turn aku amik gambo lak, kene dukung anak..
hehehe

My family..
ha...baru lah aci..
amik bertiga..tapi Qaisz lak pandang belakang..

ada citer lepas aku amik gambar ni..masa ni dah nak balik da..
kat dalam kereta..
elok je aku snap gambo ni tetiba kereta yg kitorang naik ni
telah pon mencium bontot kereta Honda Odyssy(camane eja??)..
Nanti la aku citer erk..


Lepas tu Ayah bawak kitorang makan pizza..sedap tuuu..
hehe

Memasing bz ngan enpon...

Angah tengah jadi staff pizza jap..
dok susun dan agih2kan pinggan n sudu...

Fuhhh...panjang giler entry ni..malas nk buat sambungan2...tak tersambung kang..
Ada lagi story nk diceritakan masa pergi A Famosa ari tuh...punya lama dah ni...hiks..

Terima kasih ayah, mak sebab bawak kami anak beranak berjalan2..hehehe..
seronok sangat...sayang semua..mmuaaaaaaahhhh!!!..



3 comments:

helena's said...

baru jumaat ni plan nak g zoo..waa tak sabar neh!!

SyaNa said...

sonok nye gi zoo
huhu aku ni nama jek dok dkt ngan zoo tapi tak pernah pegi
time kecik dulu pegi rombongan sekolah

Redbloodsnow said...

wahhh..sonok ah gi zoo. zie klo gi zooo, kompom seakan zie bergambo di luar sangkar berbackgroundkan animal²...miahahaha

:P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...