Tuesday, February 2, 2010

Apo? Troopers Vs Ujang Fc

Hari sabtu lepas aku ngan en cerpelai ke Subang Usj...nak tengok perlawanan futsal antara APO? Troopers vs Ujang FC...

Seawal pagi dah keluar rumah sebab ktorang g berdua je..tak bawak Qaisz..so kuar pagi tu acah2 nak g keje la kunun..jahat tol aku ni..tak nak bwak dia sebab kang baru sampai dah ajak balik...tp bila smpi sana ramai lak budak2 main futsal kt situ..hehehe...

Pagi tu g cuci kereta dulu pestu ktorang g sarapan Lontong Klang..perghhh syedap beb!!! 1st time aku makan kt situ..huhuhu

Dah makan2 tu terus g carik tempat futsal tu...bila dah jumpa aku ajak en cerpelai ke Mydin Subang..ramainya umat time tuh..tak bleh tahan aku..pestu terus kuar g makan kat Old Town lak..
dah lepak2 kt situ dekat 3.30 ptg baru ke tempat futsal..hehe..

dalam kul 7.30 pm baru balik umah..hehee..malam lak bawak Qaisz ke pasar malam..

Kesimpulannya APo? Troopers dapat mengalahkan team Ujang Fc..13-11..huhu..cayalah!!

Me n hubby

Cubaan tuk kecikkan pipi..kehkeh

En Cerpelai, Spider, Pandan ngan Rio


Baju putih tu En Petai..sedang memprote 100plus...hehe

Team APO? Troopers

Aku ngan Gina..salah sorang fan APO?

Aku ngan Tun Teja..fan APO? gak..
sis, sape suruh balik cepat?? klu tak dapat hadiah misteri dari MOY..hehe

Aku, Gina, En Spider, Syaza (tul ke nama ni?) & Izzah

Cayalah!!

Ni lah hadiah misteri dari MOY...
Terima kasih banyak2..

2 comments:

asilahmuhajer said...

wah..bestnye dapat hadiah! nak la gak..

farr@ said...

uii,byk nye adiah akk dpt nehh..
Ni adiah sempena menang ke ape ni @ adiah sempena jg menyokong APO??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...