Monday, April 26, 2010

Jawab Tag pulakkk..hehe

Owh...aku dapat tag dari blog Qaseh yang comel ni..

Naseb baik soalan dia tak banyak..jenuh kang..hihihi


1. 5 org yg idop kat dunia neyh yg korg tak boleh lupe??
- anak bujangku si Qaisz laa...
- dah tentu2 suami tersayang..
- syurga itu di bawah tapak kaki ibu (omak den dan mak mertua den)
- abah den dan ayah mertua den
- adik beradik , ipar duai, biras beras..muekeke


2. 5 benda yg korunk sayang nak buang??

- bag plastik berjenama ==> sayang woo nak buang..hiks
- gambar2 lama ==> banyak kenangan tu kan
- surat2 dan kad2 dari en suami masa tgh syokk bercintan
- baju2 kebaya yang lama..hehe
- tiket wayang..tp dulu laa..skang da jarang tgk wayang dah..


3. 3 benda yg korunk impi n akan jadi kenyataan satu hari nanti ?

- honeymoon
- buat rumah
- pergi haji / umrah


4. based on question 3,,why??

- tak pernah g honeymoon ngan hubby..so klu bleh nak pergi bertiga ngan Qaisz ..tak kisah laa g mana2 pon..janji bermalam di sana...hiks
- nak buat rumah baru sebab rumah skang ni da lama sangat..byk yang rosak..siap ada anai2 lagi..
- siapa yang tak nak ziarah ke tanah suci kan?? semua orang nak ke sana..IsnyaAllah klu murah rezeki n dipanjangkan umur..


5. tyme bukak lappy website pe yg selalu korunk buka dulu??

- of koz laa my belog..hehe


6. 5 org yg korunk nak tagged
- cik hel yang comel
- my laling syana
- cik puan mimi
- ultraman tiga ke empat ke
- cik kitty

kepada yang kene tag tu rajin2 la buat yo..sonang2 eh soklannye..hehe

1 comment:

helena's said...

macam biasalah kakak..

masuk buku 5 eh!


hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...